Większość firm posiada swoją unikalną historię o tym jak doszło do jej powstania, w tym przypadku MŪN nie różni się niczym od innych. Pomysł i idea powstania marki MŪN został skonceptualizowana przez międzynarodową artystkę makijażu Munemi Imai. Munemi przez długie lata swojej kariery kultywowała własną filozofię piękna: jasna, jarząca się cera to idealna podstawa. Opierając się na minimalistycznej estetyce swojego japońskiego dziedzictwa, jej zaangażowaniu w prowadzenie czystego, świadomego stylu życia i głębokiego zrozumienia połączenia ciało-umysł-piękno, Munemi jest pionierem holistycznego podejścia do prostego, zdrowego blasku.  Filozofię tą nazywa ‘MUNimalizmem’, i jest esencją stworzonej linii pielęgnacyjnej kosmetyków.

MUN-founder-Munemi-Imai

Zmiany w życiu – rozwój marki

Munemi próbując wyleczyć się z krótkiej choroby, z dnia na dzień odkrywała potężne zalety naturalnych składników. Rozwinęła głęboką pasję do ekologicznego życia i postanowiła zjednoczyć świat mody, pielęgnacji i zrównoważonego rozwoju. W 2010 r. Munemi udał się do Maroka, kraju, w którym nadal powszechnie stosowane są leki ziołowe, w poszukiwaniu nieskazitelnych i skutecznych surowców do sformułowania swojej linii kosmetyków. Podczas lotu powrotnego z Casablanki do Nowego Jorku przypadkiem siedziała obok Anasa Said, z którym  przez cały lot rozmawiała o sowich doświadczeniach, planach i marzeniach. Ich nieoczekiwane spotkanie później okazało się niezastąpione aby uruchomić markę.

Wyłącznie naturalne składniki

Po powrocie Munemi eksperymentowała z olejami, które przywiozła z podróży. Szczególnie jeden z nich, zwrócił jej uwagę, prezent od homeopatycznego farmaceuty z Maroko. Ten olej który miała zidentyfikowany jako “Figue Oil”, naprawdę się wyróżniał! Po zaledwie kilku dniach używania zauważyła natychmiastowe rozjaśnienie cienie pod oczami i bladość drobnych zmarszczek na twarzy. Munemi czując że to jest to na co czekała postanowiła zidentyfikować dokładne pochodzenie oleju, żaden ze spotkanych farmaceutów nie był wystarczająco pewny co do rośliny z której olej mógł pochodzić. Munemi przypomniał sobie Anasa i ich rozmowy podczas lotu. Napisał do niego e-mail na wypadek, gdyby mógł jej pomóc. I to był dobry krok! “Figue Oil” to nic innego jak skórt od “Figue de Barbarie Oil” czyli po prostu Olej z Opuncji.

Tak rozpoczęła się ich współpraca. Razem szukali i próbowali olejów od wielu dostawców, zanim znaleźli idealnego. Za decyzją o nawiązaniu współpracy z dostawcą stał ich ulubiony zapach oleju, jego tekstura i skuteczność, poparta wieloma tygodniami testowania, ale to nie wszystko. Głównym atutem był sposób pozyskiwania oleju, uprawianego w nieskazitelnych warunkach, które chronią złożony ekosystem gleby, zachowując najwyższe stężenie bogatych składników odżywczych i silnych substancji bioaktywnych i to że produkowany był przez lokalną spółdzielnię kobiet. Dla Munemi i Anasa było to spełnienie marzeń. Munemi znalazł etyczny i zrównoważony sposób dostarczania naturalnego piękna, a Anas znalazł sposób na pozytywny wpływ na gospodarkę w Maroku.

Narodziny marki MŪN

I tak narodził się MŪN, który wymawia się jak ‘moon’, czyli księżyc, który reprezentuje pustynie Maroka, gdzie księżyc pochłania tyle nocnego nieba, że aż staje się hipnotyzujący, jest ogromy i przepiękny. Ponadto Mun to zdrobniale Munemi, wiec wszystko zaczęło układać się w idealną całość.

Stworzenie MŪN i utworzenie zespołu Munemi i Anasa polegało na zebraniu ich perspektyw, umiejętności i aspiracji, aby w znaczący sposób wpływać na otaczający ich świat. To, co wyszło z tej syntezy, rozwinęło się w filozofię MŪN, by stworzyć firmę, która będzie etyczna od początku do końca – zaczynając od klienta, który używa produktu, doświadczając poprawy swojej cery, po dostawców, którzy stosują etyczne praktyki, aby chronić nasze środowisko i zapewnić zrównoważony wzrost tam, gdzie jest to możliwe i potrzebne.Chociaż przestrzeganie tej filozofii nie jest łatwe i wiąże się z wieloma wyzwaniami, to konsekwencja jej przestrzegania sprawiła, że ten proces był satysfakcjonujący dla Munemi, Anasa i reszty zespołu MŪN.

MUN_single

Szeroka gama naturalnych kosmetyków

Sektor naturalnych i organicznych kosmetyków przeżywa niesamowity wzrost napędzany przez zwiększoną edukację na temat składników używanych przez producentów kosmetyków, oraz ich etycznych i zrównoważonych praktyk stojących za filozofią firmy. MUN to innowacyjna gama wyjątkowo czystych i skutecznych produktów, które opierają się na leczniczych i organicznych składnikach roślinnych. Ich receptury, wolne od niepotrzebnych, toksycznych dodatków, działają synergistycznie, aby pielęgnować, wyrównywać i rozjaśniać wszystkie rodzaje skóry, zapewniając promienną witalność w każdym wieku. Ponieważ MŪN cały czas poszukuje nowych inspiracji, są gotowi aby stanąć na straży swej filozofii i zobowiązują się do dostarczania naturalnego piękna dla was wszystkich i przez cały czas!